måndag 27 april 2009

Ölbloggarträffen

Jag skulle bara å mina och Davids vägnar vilja tacka alla som gjorde träffen möjlig! Speciella tack går ju såklart ut några av er, ni vet vilka ni är.

Det var på alla sätt en fantastisk helg för alla och det skall bli ett nöje att få träffa er någon mer gång framöver. Det som mest förvånande, eller kanske inte alls så förvånande egentligen, är att alla var så fruktansvärt trevliga, inga insnöade eller trångsynta/tråkiga människor alls. Utan bara en massa underbart kunniga, roliga, inspirerande människor allihopa.

Kvällen avrundades på Tre Små Rum där några av landets bryggmästare huserade. Fick dessutom en liten pratstund med Mikael Dugge vilket var otroligt kul!

Weine, DoubleBastard, Andersand, och alla andra såklart, tack!

PS. Jag blev nyligen utnämnd till Sveriges gladaste människa av bl. a Jonas på Öl i Stockholm bloggen, jag tar det som en komplimang. DS

3 kommentarer:

  1. Ni två bjöd på riktigt härlig energi, jag antar att ni betade av ett eller två "måsten" i lördags också :)

    SvaraRadera
  2. Kan inte annat än hålla med andersand här faktiskt. Skön extas ni bjöd på minsann :)

    SvaraRadera
  3. Det blev en del "måsten" ja. Kanske några för många. Lite synd med tanke på att många av dessa öl blir svårt att få tag i igen. Fast vem vet, en vacker dag så kanske...

    Det var skitkul att träffa er också!

    SvaraRadera