onsdag 23 december 2009

God Jul på er allihop!

Ville bara passa på att smita in och önska alla en riktigt god jul i år. Hoppas att ni får det ni vill ha i julklapp samt att julmaten smakar bra. Hoppas även ni har hittat det ni letat efter i hyllorna på Systembolaget nu under de här extremt häftiga släppen som varit.

Nu har jag varit och plockat upp lite godsaker från förrådet som jag ska njuta av under julen. Bland annat Beer Geer Brunch Weasel och Péché Mortel samt några julöl.

Förmodligen så tar både jag och David ledigt nu några dagar, men räkna med att höra från oss snart igen!

God Jul!

6 kommentarer:

  1. Yes, God Jul på er! Har inhandlat lite trevliga öl inför julen från Stone och Mikeller.

    Kanske skriver jag något inlägg om ett par dagar om någonting... den som lever får se. Kommer troligtvis ha mer motivation, ork och tid att skriva under julhelgen än vad jag haft annars den här månaden så. :)

    SvaraRadera
  2. God Jul boys! Ät, drick och njut av julen.

    SvaraRadera
  3. God Jul och ett litet öltips från mig är High Tide Fresh Hop IPA. Precis druckit en sådan och den var otroligt färsk. Inte så julig men en suverän motpart till all julöl.

    SvaraRadera