torsdag 15 april 2010

Sitter här och dricker en...

Nu blev ni nyfikna va? Kände att jag var tvungen att dela med mig av de goda nyheterna: Oppigårds Amarillo Spring finns åter på Systembolaget. Inte för att den var helt slut innan men många butiker hade sålt slut på sina ransoner - inklusive min(a).

Denna öl har vi redan recenserat här men jag vill ändå återigen passa på att tipsa er som ännu inte provat den om att köpa ett par flaskor. Dessutom så är detta förmodligen en ny batch då de har bäst-före-datumet satt till september.

Hursomhelst så är den som vanligt väldigt aromatisk och god och den känns om möjligt ännu beskare än tidigare. Nu väntar vi med spänning på sommarens nyheter från dessa duktiga bryggare: Oppigårds Summer Twist.

Over and out. Vi återkommer så snart vi har något nytt att rapportera om, just nu är det lite stiltje.

1 kommentar:

  1. Summer Twist var sjukt humlig. Jag fick smaka innan er, haha.

    SvaraRadera