söndag 27 mars 2011

Ölkulturs Videoblogg 2011 Avsnitt 6: David & Fredrik Testar

För första gången på videobloggen kan jag nu presentera ett avsnitt där både jag och David medverkar! Vi har väntat ett tag på att kunna göra något avsnitt tillsammans och kände att vi ville prova något riktigt speciellt. I detta avsnitt provar vi två av nordens starkaste öl, nämligen Dark Horizon 3rd Edition samt Ace Of Spades!

Inte nog med detta utan vi har även försökt att få alltihop i så bra bild- och ljudkvalitet som möjligt!

Ps. Jag rekommenderar er att kolla på den i upplösning 720p för bästa kvalitet. Ds

2 kommentarer:

  1. Att blogg så intressant. Jag måste säga att jag först trodde det skulle vara ett slöseri med tid, men efter att ha läst ditt inlägg var imponerad av deras kvalitet. Jag hoppas bara att tiden du fortsätter att upprätthålla samma kvalitet, och de flesta av samma passion vid skrivande stund.

    SvaraRadera
  2. David medverkar! Vi har väntat ett tag på att kunna göra något avsnitt tillsammans och kände att vi ville prova något riktigt speciellt

    SvaraRadera