fredag 4 januari 2013

En lägesrapport

Jag känner att det är på tiden att göra en lägesrapport kring bloggens status och inaktivitet. Som ni säkert märkt har det varit ytterst tunnsått med inlägg på bloggen det senaste halvåret vilket givetvis resulterat i att många av tröttnat på att besöka bloggen då den är såpass ouppdaterad vilket givetvis är fullt förståeligt. Så som läget ser ut just nu kommer inget att ändras på den fronten utan bloggen kommer att ligga mer eller mindre på is på obestämd tid. Detta beror på flera olika faktorer men krävande jobb från min sida och inblandning i ölbranschen från Davids sida. Med detta som bakgrund ber jag bryggerier och importörer att som läget ser ut just nu INTE skicka några varuprover för recension då dessa inte kommer att behandlas på bloggen inom en överskådlig framtid.

Avslutningsvis vill jag tacka alla er som besökt och kommenterat bloggen genom de fem år vi har varit aktiva. Ja, ni hörde rätt, nu på söndag går bloggen in på sitt femte år och jag måste säga att det har varit fem fantastiska år med många minnesvärda händelser. Detta är på intet sätt ett avsked utan snarare en förklaring av den rådande situationen. För er som gillar mig, David och vår blogg rekommenderar jag er varmt att besöka och gilla vår Facebook-sida som uppdateras ofta med små funderingar och dryckestips med mera.

På återseende!

Varma ölhälsningar,

Fredrik Karlsson

2 kommentarer:

  1. Tack för fem bra år och antar och hoppas att ni snart är tillbaka i bloggandet. Ha det topp och vi ses i ölvimmlet.

    SvaraRadera
  2. How to make a ceramic dog teeth razor - Titanium
    Make 2019 ford ecosport titanium a ceramic dog teeth razor for your next use with our online titanium powder tools. titanium jewelry piercing In the end, you will have to titanium septum jewelry make a razor blade ford edge titanium with aluminum. The

    SvaraRadera